Pojďme se nezávazně pobavit o možnostech spolupráce a efektivní majetkové správě.

Vítěz má vždy plán, poražený jen výmluvy

Ať už jste profesionál s mnohaletou praxí nebo úplný nováček plný elánu co má zájem dozvědět se víc, pojďme se blíže poznat. Budeme-li na stejné vlně, rád se s Vámi podělím o své zkušenosti.

Přehrát video

Jaké jsou možnosti spolupráce?

Vzdělávání, podporování a spolupráci v týmu, ať už s manažery nebo profesionálními poradci, se věnuji posledních 15 let. Rád předávám své zkušenosti dál a pomáhám lidem v jejich pracovním a osobním rozvoji.

Pracuji s odborníky z finančnictví i se zájemci bez zkušeností. Díky postupům a propracovaným metodikám pomohu v rozvoji každému z Vás, je však třeba se sladit na jednu notu.

Jaké máte zkušenosti?

Manažer

Jste odborník z oboru s manažerskými zkušenostmi nebo profík co chce změnit svoji kariéru a v současné pozici nevidíte možnost růstu? Či máte jiné zkušenosti s řízením pracovního kolektivu, jste týmový hráč a zajímá Vás více informací…?

Osobně se věnuji vedení obchodního týmu a manažerskému rozvoji více jak 14 let. Během té doby jsem dlouho hledal „ideální systém“ jak zaškolit a kvalitně vést jednotlivce i obchodní týmy a zjistil jsem, že nic 100% dokonalého neexistuje. Díky této cestě plné chyb a učení se jsem s kolegy vytvořil dvouletý vzdělávací a adaptační program, který Vám pomůže efektivně pracovat s novými kolegy a dodá jim jistotu a kontinuální osobní i profesní rozvoj. Tento systém nám zvýšil úspěšnost adaptace z cca 15-20% na čísla atakující 60%.

Nedílnou součástí našeho pracovního systému je spolupráce s metodikem, který zajišťuje veškerou odbornou a administrativní podporu. Tím pádem máme dostatek času na vzdělávání, obchodní tréninky i pomoc při zaškolení v reálném trhu.

Zajímají Vás detaily rozvojového programu nebo jak funguje spolupráce s metodikem? Pojďme se setkat a blíže poznat, třeba vznikne podnikatelské partnerství na další dekády…

Hlavní přínosy

Profík z oboru

Jste odborník se zkušenostmi z banky, pojišťovny, nebo se věnujete přímo finančnímu poradenství?

Jsem si vědom, že každá změna je doprovázena určitou nejistotou a otázkami typu, co Vás vlastně čeká. Vím, že čas jsou peníze a je důležité, aby takový proces probíhal v klidu a pohodě. Máme unikátní systém profesionálních metodiků, kteří Vám pomohou zajistit veškerou administrativu jako jsou např. zpracování finanční analýzy, kalkulace, příprava finančního plánu a také následné pracovní postupy jako jsou vypracování záznamů ze schůzek, příprava a tisk smluvních dokumentů…).

Díky tomu Vám zajistím klid na práci a vy se tak můžete zaměřit pouze na vlastní obchodní či manažerské aktivity.

Zajímá Vás jak celý systém funguje? Jak dokážeme provést adaptací jednotlivce i větší obchodní tým? Jaký máme systém vzdělávání? Podmínky pro spolupráci, kariérní plán, manažerskou podporu? Nebo ještě něco jiného? – Domluvme si setkání.

Hlavní přínosy

Chci se stát profíkem

Máte elán a chuť postavit se na vlastní nohy? Chcete využít a dál rozvíjet své dovednosti a kvality?

Posledních pár let se věnuji rozvoji adaptačních postupů pro nové kolegy, kteří nemají obor finančního plánování v malíku. Sám jsem začínal bez zkušeností, jako nedostudovaný „absolvent“ vysoké školy a pamatuji se, jaké to bylo začínat úplně od nuly. Rozvojový a zaškolovací program mám s kolegy přesně rozfázován a nastaven na přibližně dvouletý cyklus, kde má každá etapa svoji roli, důležitost a nezaměnitelné místo.

Je skvělé, že dnešní doba nám díky pokročilým IT systémům a online světu pomáhá celý proces nejen zefektivnit, ale též aplikovat kdekoli napříč našim královstvím. Takže je jedno, zda jste z Aše, Prahy, Brna nebo třeba Krkonoš. Začít spolupracovat, vzdělávat a učit jak se stát profesionálem ve financích a aktivním majetkovém poradenství, můžete odkudkoli.

Základní kurz
Základ obchodní komunikace a odborných znalostí, stabilizace v oboru, získání certifikací
Rozvojový kurz
Rozvoj získaných dovedností, pracovní / kariérní specializace, cíle, vedení k samostatnosti
Nadstavbový kurz 1
Rozvoj manažerských / obchodních dovedností, dlouhodobé cíle
Nadstavbový kurz 2
Rozvoj vlastní motivace, pracovní seberealizace, „Ikigai"
Prvních 6 měsíců
Následujících 6 měsíců
Následujících 6 měsíců
Následujících 6 měsíců

Jak vypadá typický pracovní den?

Ráno
Začínáme mezi 8. až 9.h, většinou káva a pokec s kolegy, někdo si i přivstane a dá třeba fitko.
Dopoledne
Krátká porada individuální konzultace, různé workshopy a semináře, chystáme databanku, domlouváme pracovní schůzky nebo s metodikem procházíme obchodní případy
Odpoledne
Většinou máme setkání s klienty a řešení jejich požadavků nebo pracovní pohovory

Hlavní náplní Vaší práce bude aktivní komunikace jak s našimi stávajícími tak i novými klienty, kterým pomáháme s efektivní správou majetku. Budete řešit jejich aktuální požadavky, zastupovat je při jednání s bankami, pojišťovnami a dalšími institucemi.

Díky komplexní finanční analýze, připravujete společně s metodikem návrh popř. aktualizaci finančního plánu, který vede k dosažení cílů a přání Vašich klientů. Podle Vašeho zájmu se můžete více specializovat na některou z oblastí, vždy však budete mít na blízku metodika, který Vám pomůže zajistit vysoký standard služeb pro Vaše klienty v ostatních odvětvích.

V roli manažera Vás mimo péče o své klienty čeká též aktivní komunikace s týmovými kolegy, kterým pomáháte s organizací času, pracovními plány, vzděláváním a zvyšováním kvality práce a odbornosti. Dále máte v kompetenci vedení výběrových pohovorů a odpovědnost za adaptaci nově příchozích kolegů.

Naše nejčastější aktivity jsou:

Komplexní finanční správa

Komplexní finanční analýza slouží k tomu, abyste dokázali správně pochopit a poznat Vaše klienty. Zjišťujete aktuální finanční situaci, rodinný rozpočet, majetek a závazky. 

Klientský servis

Pravidelný klientský servis znamená, že jste minimálně 2x do roka s klienty v kontaktu. Pomáháme s řešením aktuálních požadavků, jako je např. financování bydlení, narození dítěte, hlášení pojistných událostí, předáváme novinky. Nejen to na našem servisu klienti oceňují.

Výroční setkání

Vyhodnocujeme s klienty posledních 12 měsíců spolupráce a náš přínos. Aktualizujeme data ve finanční analýze, je-li potřeba upravujeme nebo doplňujeme nastavení investičního portfolia a pojistných smluv. Domlouváme se na další spolupráci.

Práce s metodikem

Váš parťák při zpracování finanční analýzy, a přípravě finančního plánu. Hlavní role metodika spočívá v detailní analýze a hodnocení současného portfolia klienta. Vytváří modelace a propočty investičních a pojistných smluv. Zpracovává data a připravuje pro Vás smluvní dokumentaci vč. Všech zákonných povinností.

Time management

Vlastní organizace času a plánování. Nedílnou součástí je příprava databanky, domlouvání pracovních a servisních schůzek. Práce s klientským kmenem, přípravy na servisní a výroční setkání.

Osobní rozvoj

Vzdělávací semináře, individuální konzultace, workshopy, produktová školení, obchodní tréninky. Nejen to naleznete ve osobním rozvoji, který podporuji jak u sebe, tak u každého kolegy.

Co byste měli splňovat

Držíte slovo a podání ruky je pro Vás závazek. Zároveň jste samostatní a oceňujete prostor pro osobní rozvoj. Samozřejmostí je trestní bezúhonnost, závazky pod kontrolou a minimálně středoškolské vzdělání zakončené úspěšnou maturitní zkouškou. Aktivní řidičský průkaz výhodou.

Zní to jako něco pro Vás?

Přiložte životopis (pokud máte)